Oameni misto

"Nam sine doctrina,vita est quast mortis imago "

duminică, 11 decembrie 2011

Intamplari de vichend

Pizzaua
Azi se gateste pizza, fara numar, fara ciuperci si fara consecinte. Totul se invarte in jurul becurilor de la Mall iar Rica isi scoate lanternele , dar e prea tarziu. Discutii goale pline de tigari tari si mai bagam o pizza, in rest nu se leaga nimic, decat poate o imagine usor stearsa in albumul de incercari esuate de vacanta.Daca dragostea este patologica mai tarziu, indiferenta distruge creierul inca de la inceput si totul devine sec, atat, atat de sex.

Za troty

Azi m-am trezit c-un gust amar de beciul domnesc. Nu mai stiu ce am facut aseara, parca a trecut o saptamana si totusi port aceeasi chiloti. As vrea sa ma bag sub pat si sa ma trezesc intr-o zi de primavara cu multa limonada si lesie de dupa amiaza. Muzica din jur e chill, mult prea chill pentru sangele meu. Dupa flegma de dimineata imi spal periuta si dau sa plec. Ce usor se gaseste uratul, ciudatul, deformatul. Vreau sa ies, imi impachetez lucurile si evadez in trenul asta menit sexului si mancarii. Ce mi se pare dubios e ca am gasit tot ce cautam , mancare sex si liniste, totusi ma scarbeste.Imi aduc aminte de ce mi a zis taicamiu si realizez cata dreptate are: sunt ca un parfum urat care devine frumos in timp, dupa ce toti ratatii au zgariat cat de bine au putut nervii si viata. Mi se rupe de sentimente, mi se rupe de oameni , iau trotineta in spate si merg pe doua roti unde vantul aduce mireasma de munte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu