Oameni misto

"Nam sine doctrina,vita est quast mortis imago "

luni, 10 octombrie 2011

Toamna racoroasa

Uneori stau pe marginea drumului si ma gandesc cat de ciudata este asemanarea intre orele pierdute de matematica, graficul functiei tangenta si viata mea. Inloc de Ekg, aritmie si blocuri atrio-ventriculare, ma scald amortita in cea mai periodica ciorba a vietii mele.
Unii imi spun ca sunt melancolica, altii plictisitoare si mai sunt si ceilalti care efectiv nu vor sa ma vada. Ce sa-i faci, nu mi-a explicat nimeni ca la drum nu se pot lega intotdeauna prietenii. Inclin sa cred ca oamenii casatoriti trebuie sa ramana la casa lor, ca cei raniti pe meleagurile lor, iar eu? Eu... am sa incerc sa iau by heart sfatul prietenei mele de a o lasa mai jos cu asteptarile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu