Oameni misto

"Nam sine doctrina,vita est quast mortis imago "

sâmbătă, 5 mai 2012

Despartire

La douazeci si trei de ani am memoria unui burete de bucatarie care se autostoarce periodic pentru alte spalari. Nu ma supar, as spala si garduri daca as stii ca si din asta invat sa respect igiena si normele ei, dar am muncit 23 de ani sa imi spal doar vasele si rufele, iar gardurile, sa ma ierte Dumnezeu, dar pot sa invat sa le respect si altfel. Cred ca e o chestiune de timp , pentru ca mi-e teama ca daca as numi-o inactiune m-as speria si as inceta sa mai scriu despre .. nimic. Azi sunt doar furioasa, moale, confuza si cu pofta nebuna de limonada. Am crezut ca despartirile cordiale sunt protejate de furtuna abrupta a suferintei, dar cutitul se infige la fel si intr-o discutie in care vorbesti mai putin despre sentimentele tale . Cat despre sentimente, atata timp cat sunt expuse , pot fi ranite. Uneori regret ca le expun in fata unor oameni care nu sunt capabili sa le inteleaga. In scara eficientei, astfel de discutii se termina fie prin sex fie prin cearta, fie prin amandoua. S-au peridat multe epoci, multe dintre ele contiunua sa existe in interiorul meu si la unele mi-e sila efectiv sa ma gandesc. Concluzia mea in situatia actuala este ca daca cauti gasesti, daca gasesti sa nu dai drumul, daca dai drumul ai grija sa nu te mai intorci si daca te intorci fa-o pentru ca simti, nu pentru ca asa iese bine pe film. Dincolo de asta, se intampla coincidente stranii care pot fi rapid interpretate, categorizate si ordonate, dar adevarul este ca atunci cand pui suflet stii ca n-ai alt motiv pentru care o faci, in afara de faptul ca te face fericit si de neinvins. Asta este cu totul, o alta idee, dintr-o alta epoca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu