Oameni misto

"Nam sine doctrina,vita est quast mortis imago "

joi, 24 martie 2011

pauza cursiva de bulshiet


Am ajuns sa fiu ferm convins ca cea mai buna solutie substituitoare de crima la adresa creierului meu este covrigul romanesc cu susan. Nu mananc acest covrig evident, pentru ca imi place sa cred ca asa slabesc iar ratele pe perioada de Soare capituleaza armonios la mancare. Ingrasa ratele, slabeste ti corpul si bucura-te ca este suficient loc pentru durerea organica. Mult timp am fost convinsa ca filmul actiunii se rupe si se lipeste cu scuipat la capete. Multe scene erotice, cateva cadre , rateuri si compromisuri , ce-s 10 cadre intr-un film, daca nu un imens vax? Beningn de spus, penetrant pentru pupila, inregistrat ca dovada si folosit ca batista de sters muci. In continuare mananc conservanti si ma uit pe geam la oameni. Sunt la fel de fascinat, de dornic de juisare si de superficial ca ei, asta pentru ca am inceput sa ma indoiesc ca exista bine sub jegul de sub piele. Cand am zis "faca-se voia Ta". n-am stiut ca cel care asculta cel mai bine, ideile unui bolnav e dracul... pentru Dumnezeu trebuie sa muncesc mai mult de o lista...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu