Oameni misto

"Nam sine doctrina,vita est quast mortis imago "

miercuri, 16 februarie 2011

Any other name

Iti petreci o viata intreaga muncind din greu la un vis pe care ti l-ai insusit suboconstient
din istoria oamenilor cu care ai intrat in contact, ai plans si ai ras.Tot pentru un scop si un
scop pentru o farama de liniste, suspendata la cele mai inalte poale psihologice. De acolo
un drum abrupt spre iad daca nu ai grija si o forta de frecare aproape la fel de ingrozitoare
ca durerea care zace in pieptul tau la sfarsitul zilei cand ai incetat sa lupti, ai depus
armele si te-ai gandit sa visezi. Cine ne vegheaza visele ,cine le aduna farama dupa
farama in sacul cuvincios si intim al credintei si le preschimba in zile insorite?
M-am trezit azi de dimineata mai soldat ca ieri, mai angina pectorala ca maine,
m-am uitat la cutele adanci de pe fata mea si am inceput sa cred si sa ma rog pentru
visele mele. Poate ca daca n-ar fii teama sa traga un val negru peste ochi as
incerca sa zbor mai mult, dar cu ce pret am acest drept, pentru cine va fii mai zdrobitor
si merit oare sa fiu pedepsita pentru simplul fapt ca aleg sa iubesc pe cine nu trebuie?
Putea sa fie o gaura neagra, dupa alta gaura neagra si dupa alta. Stoluri de intuneric
sa inchida dupa ele orice drept la fericire, sa stearga orice urma pe care unda zambetului
o tradeaza deasupra mastii de la suprafata. Putea dar nu este. Orice pret isi are si
castigul lui, atata timp cat nu esti indragostit. Odata ce incepe acest proces, tot ce mai
are sens e doar moartea . Iar munca desi vadit afectata si totusi mai originala ca niciodata..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu