Oameni misto

"Nam sine doctrina,vita est quast mortis imago "

marți, 26 ianuarie 2010

Poveste despre oameni si caini


Cine a spus ca povestile cu oameni trebuie sa fie romantice ca sa pice bine stomacului popular?
Da? Tu ? Esti sigur? Eu zic sa scoti un pistol si sa ti-l pui la tampla.
Imi spuneti si mie ce se intampla zilele astea de nimeni decent nu castiga pe bune Nobelul,cei mai cinstiti oameni la examene sunt aceia cu casca iar Mcdonald’s ul nu mai are acelasi gust ca pe vremuri? Ori a ajuns si asteptarea noastra sa se asemene cu meniuri de baza pe care le reducem treptat la valoarea lor adevarata,zero,ori adoram sa luam viata noastra ca pe o comparatie ieftina.Comparatie cu ce?
Cum domnule cu ce? Avem o viata,viata noastra,de care de batem joc pe care o asemanam cu o punga ieftina de cartofi congelati,pe care preferam s-o luam de-a gata.Ce sunt alea :munca,dedicatia,ambitia?

Intr-o alta ordine de idei,incep sa cred ca si logica se implementeaza ca absenta in societatea noastra.
Am vazut zilele astea un titlu care m-a amuzat“He’s just no into you”,traducerea mea “El nu e chiar asa in tine”.Din cateva zeci de minute de hormoni feminini,ciclu si crize de isterie si depresie exagerate,am ajuns sa inteleg situatia femeie-barbat.Ia o bucata de om nebun si un barbat.Pai cine ar mai vrea sa fie atat de tare in tine,in afara,bineinteles,de morala superficiala a filmului,excesul de popcorn si ciocolata?
Nu stiu de ce oamenii traiesc in haosul asta cum nici nu pot sa inteleg de ce ne bucura atat de tare lucrurile evidente si vulgar prezentate pe tava.Poate ca majoritatea oamenilor prefera punga cu cartofi congelata:e ieftina,e buna si e rapid de facut,de ce am dori calitate cand asta ne mananca timpul?Cu atata incongruenta in jur,superficialitate si lipsa de raspunsuri la anumite intrebari,nu pot decat sa ma intorc seara sa pun capul pe masa si sa desenez toate contururile neclare ale mediului defectos de afara.Din pacate sunt eu si masa,cu rare perdele de speranta.Tot ce ne leaga sunt doriintele noastre diametral opuse care ma fac sa ajung din ce in ce mai tare la convingerea ca ai sanse sa iesi mai putin sifonat sau dezamagit dintr-o prietenie cu un animal,decat cu un om.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu